Asiointipalvelu Rinkeli

Kuvassa Asiointipalvelu Rinkelin sisäänkäynti

Asiointipalvelu Rinkeli on kaupungin asiointipalvelupiste.

Palvelupiste neuvoo ja auttaa kaupungin palveluihin liittyvissä asioissa.
Asiakaspalvelukysymyksissä otat ensin yhteyttä meihin – me viemme tarvittaessa asiasi eteenpäin siitä vastaavalle asiantuntijalle.

Ota meihin yhteyttä

  • soittamalla numeroon 05 749 2500
  • lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@hamina.fi tai käyttämällä sivuilta löytyvää chat-linkkiä.
  • tai käymällä osoitteessa Puistokatu 6.

Asiointipalvelu Rinkeli on avoinna 2.1. 2024 alkaen ma-pe klo 8:00-12:00 ja klo 13:00-15:00.
Kassapalvelut ovat avoinna ma-pe klo 9-12.

Asiointipalvelusta voit muun muassa

Voit myös maksaa seuraavia laskuja

  • Haminan kaupungin laskut
  • Haminan Veden laskut
  • Hamina Asuntojen vuokrat
  • Haminan Energian laskut.

Anna palautetta

Voit lähettää palautetta Haminan kaupungille sähköisen palautepalvelun kautta.

Oli kyseessä sitten kiitoskommenttikysymysmoite tai toimenpide-ehdotus, palvelee sähköinen palautejärjestelmä kaikissa näissä tilanteissa. Palautteita käsitellään pääsääntöisesti arkisin klo 8–16.00.

Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, henkilöiden nimiä tai pankkitilin numeroita.

Poliisin löytötavarat

Asiointipalvelussa osoitteessa Puistokatu 6 toimii yhteistyössä poliisin kanssa löytötavaroiden vastaanotto, jonne voi tuoda pieniä löytötavaroita tai josta voi tiedustella kadottamiaan tavaroita.