Asiointipalvelu Rinkeli

Kuvassa Asiointipalvelu Rinkelin sisäänkäynti

Asiointipalvelu Rinkeli on kaupungin asiointipalvelupiste.

Palvelupiste neuvoo ja auttaa kaupungin palveluihin liittyvissä asioissa.
Asiakaspalvelukysymyksissä otat ensin yhteyttä meihin – me viemme tarvittaessa asiasi eteenpäin siitä vastaavalle asiantuntijalle.

TIEDOKSI

Haminan kaupungin asiointipalvelu Rinkelin kassapalvelut ovat kiinni ensi maanantaina 23.9. klo: 8:00-12:00 välisen ajan kassaohjelman päivityksen vuoksi.

Ota meihin yhteyttä

  • soittamalla numeroon 05 749 2500
  • lähettämällä sähköpostia asiakaspalvelu@hamina.fi
  • tai käymällä osoitteessa Puistokatu 6.

Asiointipalvelu Rinkeli on avoinna ma-pe klo 8:00-12:00 ja klo 13:00-15:00.

Kassapalvelut ovat avoinna ma-pe klo 9-12.

 

 

Portimon Polut -vael­lus­kar­tat

Asiointipalvelusta voit myös ostaa Portimon Polut- vaelluskarttoja a´2€/kpl.

Asiointipalvelusta voit muun muassa

Voit myös maksaa seuraavia laskuja

  • Haminan kaupungin laskut
  • Haminan Veden laskut
  • Hamina Asuntojen vuokrat
  • Haminan Energian laskut.

Anna palautetta

Voit lähettää palautetta Haminan kaupungille sähköisen palautepalvelun kautta.

Oli kyseessä sitten kiitoskommenttikysymysmoite tai toimenpide-ehdotus, palvelee sähköinen palautejärjestelmä kaikissa näissä tilanteissa. Palautteita käsitellään pääsääntöisesti arkisin klo 8–16.00.

Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, henkilöiden nimiä tai pankkitilin numeroita.

Poliisin löytötavarat

Asiointipalvelussa osoitteessa Puistokatu 6 toimii yhteistyössä poliisin kanssa löytötavaroiden vastaanotto, jonne voi tuoda pieniä löytötavaroita tai josta voi tiedustella kadottamiaan tavaroita.