Viestintä

Haminan kaupungin viestinnän ytimessä ovat avoimuus, ennakoivuus, tasapuolisuus, saavutettavuus ja vuorovaikutteisuus. Nämä arvot ohjaavat kaikkea kaupungin viestintää. Viestinnän ensisijainen ulkoinen tehtävä on varmistaa, että kuntalaiset saavat ajantasaista tietoa kaupungin tapahtumista, päätöksistä ja palveluista.

Lähde mukaan rakentamaan Haminaa!

Piirretty kuva Haminan kaupungista.

Haminan brändi

Haminan kaupungin brändikäsikirjasta löydät kotikaupunkina Hamina -merkin ja pääset tutustumaan siihen, mitä kaikkea maailmanluokan pikkukaupunki tarkoittaakaan!

Haminan kaupungin brändikäsikirja

Järjestöjen vies­tin­tä­opas

Järjestöjen viestintäopas on luotu tukemaan järjestöjen ja yhdistyksien matkaa kohti entistä näkyvämpää ja vaikuttavampaa viestintää. Sen avulla haluamme tarjota konkreettisia työkaluja, jotta järjestöjen arvokas työ pääsee loistamaan ja tuottamaan jokaisen arkeen ja elämään iloa, tukea ja sisältöä.

Järjestöjen viestintäopas
Kotikaupunkina Hamina logo.

Ko­ti­kau­pun­ki­na Hamina

Lataa Kotikaupunkina Hamina -logo

Spon­so­roin­ti­ha­ku

Haminan kaupunki tekee vuosittain sponsorointisopimuksia haminalaisten urheilujoukkueiden tai Haminaa edustavien urheilijoiden tukemiseksi joko rahallisesti tai tarjoamalla tuotteita tai palveluita. Tasavertaisuuden edistämiseksi sponsorointihaku tehdään 3.11.2025-5.1.2026 välisenä aikana sähköisen hakemuksen kautta.

Haminan kaupungin sponsorointiyhteistyön haku