Haminan kaupungin sähköinen asiakaspalvelutarjonta laajeni, kun internetsivuilla toimiva chat-palvelu otettiin käyttöön kaupungin asiakaspalvelussa perjantaina 17.1.2020.

Chat-palvelussa voi kätevästi ja nopeasti keskustella asiakaspalvelijan kanssa ja kysyä neuvoa tai lisätietoja kaupungin palveluista. Kaupungin chat-palvelu on avoinna arkisin klo 9 – 15.30.

Chat on uusi sähköinen asiakaspalvelu jo olemassa olevien kanavien, kuten puhelinneuvonnan, sähköpostin ja paikan päällä asioinnin lisäksi. Chat-viestit ohjautuvat toistaiseksi kaupungin asiointipalveluun ja kysymyksiin vastaa Asiointipalvelu Rinkelin henkilöstö. Chat-viestejä voidaan jatkossa laajentaa ohjautumaan myös suoraan organisaation muille toimialoille.

– Sähköisen asioinnin välineet lisääntyvät jatkuvasti, ja chat-palvelu on vakiinnuttanut asemansa varsinkin yksityisen sektorin palveluissa. Useissa kunnissa on jo saatu hyviä kokemuksia chat-asiakaspalvelusta, joten mekin päätimme ottaa chatin käyttöön kehittääksemme asiakaspalvelua, kertoo viestintäpäällikkö Minna Nordström.

Sähköisen asioinnin lisääminen ja asiakaspalvelun kehittäminen ovat osa Haminan kaupungin strategian käytäntöön viemistä.

Lisätietoja:
hallintopäällikkö Maria Ovaska
p. 040 564 0206, maria.ovaska@hamina.fi

Pin It on Pinterest

Share This