Kymsoten tiedote 18.12.2018: Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen sähköinen asiointi on pois käytöstä 21.12.–7.1.

Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalveluiden sähköinen asiointi Hyvis.fi ja sähköinen asiakaspalaute sotepalaute.fi ovat pois käytöstä 21.12.–7.1. sivustojen päivitysten vuoksi.

Käyttökatkon aikana ajanvaraus toimii normaalisti puhelimitse.

Sähköisen asioinnin kautta voi varata aikoja mm. näytteenottoon, hammashuoltoon, neuvolaan ja synnytysvalmennukseen. Sähköisen asioinnin palvelut ovat olleet käytössä Haminassa, Kotkassa ja Kouvolassa, mutta ensi vuonna sähköinen asiointi laajenee kaikkien kymenlaaksolaisten käyttöön. Asiointi- ja ajanvarauspalvelut lisääntyvät Hyvis.fi-palveluun asteittain.

Lisätietoja:
Carita Vanhala
sähköisen asioinnin kehittämispäällikkö, Carea carita.vanhala@carea.fi
p. 040 4898 896